Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Resans början

Av Lotta - 30 september 2011 19:23

Det är alltid lite pirrigt i början när man ska ge sig ut på en viktig resa, men jag har förberett mig väl. Jag har packat, bland annat böcker om astrologi, maya, numerologi och lite annat smått & gott som kan förgylla resan. Jag har också  plockat fram min astrologikarta samt räknat ut min mayasymbol samt mina numerologiska siffror (Jag ska gå igenom mer om hur man gör i senare inlägg.)

För att veta i vilken riktning jag ska börja plockar jag fram kartan...

Det här är alltså kartan över mig själv!! Bilden är lite otydlig, men ni får ändå ett hum om hur en astrologikarta kan se ut. Den här har jag dragit ut från ett dataprogram, men min mamma som är astrolog ritar alltid upp horoskopen själv från grunden för att få en bättre känsla för det horoskop hon ska tolka. Hoppas att jag också kan lära mig det en vacker dag...kanske lär jag mig under resans gång!

Nu har jag iallafall börjat med grunden, nu ska jag bara lära mig att tyda den här kartan...hmm...vart ska jag börja??

Jag tror jag plockar fram min mayasymbol också...

Det har är alltså JAG enligt mayakalendern - GUL SJÄLVEXISTERANDE MÄNNISKA! Visst låter det vackert! Jag ska också ta reda på vad det innebär lite senare. Nu räcker det med symbolen...bara namnet ger ju en vink om vad det handlar om.

Det får räcka så här just nu, jag ska plocka fram verktyg för att läsa kartan och symbolerna så återkommer jag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 30 september 2011 19:21

Det är alltid lite pirrigt i början när man ska ge sig ut på en viktig resa, men jag har förberett mig väl. Jag har packat, bland annat böcker om astrologi, maya, numerologi och lite annat smått & gott som kan förgylla resan. Jag har också  plockat f...

Av Lotta - 30 september 2011 19:18

Egentligen har jag ALLT jag kan be om. En underbar man, tre underbara barn, underbar föräldrar och syskon, underbara arbetskamrater etc - trots allt detta är det något som saknas mig. Just nu är jag sjukskriven på grund av någon slags utmattningsde...

Av Lotta - 27 september 2011 21:11

Det är dags för mig att ge mig av på den mest avgörande resan i mitt liv, och jag inbjuder just DIG som medresenär. Slutdestinationen är "mitt sanna jag", men jag anar att det blir många stopp på vägen, en del korta och andra längre. För att nå min s...

Presentation

Ja, vem är jag? Förhoppningsvis kommer den resa som du får följa i min blogg att visa svaret. Just nu befinner jag mig vid ett vägskäl i livet där det gäller att välja rätt väg för att må bra. För att kunna välja rätt måste jag således införskaffa så myck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards